Alla inlägg under mars 2009

Av Alpackaprinsarnas blogg - 30 mars 2009 13:11

-fick med alla fem hundarna på en bild!!!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 30 mars 2009 11:15

Nyponros: Min pappa Ekbäckens Savoy fyllde 22 år häromdagen! Grattis pappa! (matte försökte sno en bild från Marie, men se det gick inte!)

Min mamma Ekbäckens Nypon väntar tillökning alldeles snart, det blir ett litet helsyskon till mig, igen! 

Av Alpackaprinsarnas blogg - 30 mars 2009 07:49

När det är dags att fylla på Thermobaren med friskt källvatten, samlas de små och släcker sin törst. För det smakar alltid godast när det rinner!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 30 mars 2009 07:48

Hyllan PONNY (ponny) finns numera i flera färger och storlekar!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 30 mars 2009 07:42

Förstår inte vitsen med det här fram- och tillbakaflyttandet av klockan vår och höst!


För en del kanske det bara handlar om att - just vrida klockan - men för mig är det inte så lätt, eftersom min kropp vägrar att acceptera detta manipulerande.


"Kuckeliku, klockan är sju!" ropar jag, morgonpigg som vanligt. "Äsch, den är ju faktiskt bara sex", svarar kroppen motsträvigt.


Det spelar ingen roll vilka trick jag försöker mig på. Istadigt som åsnan Ior håller jag mig i flera veckor med dubbel tideräkning. "Du, klockan är redan nio!", ropar någon. "Äääh.." svarar jag, "egentligen är hon bara åtta..."


Och så håller det på. Tills det är dags att vrida klockan tillbaka igen. Kan ingen stoppa vansinnet?

Av Alpackaprinsarnas blogg - 30 mars 2009 06:47

-vid namn Viva och Bubblan. De snällaste hundar man kan tänka sig. Men med pinnen...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 29 mars 2009 12:02


 Denna helg är det körkurs för Carina M på Denan. Jag var och glodde ett tag. Otrolige islandshingsten Ask från Gullunge drog Isaks vagn med bravur. Han är som en Duracellkanin, tröttnar aldrig!


Du som är intresserad av Ask hittar en lång artikel om honom i aprilnumret av Hästfocus... med snygga bilder till. Undrar vem som tagit dem?

Av Alpackaprinsarnas blogg - 29 mars 2009 12:00

-om inte våren kommer snart? Så fort solen skiner vill jag sitta på trappan, men kallt är det!

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards