Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Alpackaprinsarnas blogg - 27 oktober 2010 19:13

-blir färgstarka surfiner, och de går till färgstarka Ann-Louise!


Hennes blogg är härlig och full med fenomenalt vackra bilder, både hästar och hundar och annat. Den är personlig och genomsyrad av hennes kärlek till sina djur. Jag blir alltid väldigt glad när jag läser den. Och hennes träning av djuren  är en stor inspirationskälla!!


  

Av Alpackaprinsarnas blogg - 27 oktober 2010 07:25

Jag tycker att det känns pyton att använda den moderna elektroniska snabba teknologin när folk ändå så ofta inte bryr sig om att svara...


Hur ofta skickar jag inte ett mail till en bekant, en vän, ett företag, och får inget svar. NADA! Kanske får det mer uppmärksamhet om man använder den gamla "breduvemetoden", dvs skickar ett gammaldags BREV? Men var inte mail och internet just en sådan fantastisk utveckling som skulle göra kommunikationen lätt och ögonblicklig? Kanske just DÄRFÖR blir jag litet dyster när det bara blir tyst, tyst...fast man väntar på svar.


Och på tal om det, får inga nyheter och inga bilder från Nyponros (som är på inridning nere i Halland) och Meya borta i Norge. Tråkigt!

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards