Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Alpackaprinsarnas blogg - 22 oktober 2010 12:15

Jag har beslutat att dela ut veckans BB (bloggblomma) till en bloggare som jag tycker förtjänar det.


  

Denna vecka blir det Stina, för att jag gillar hennes blogg och för att hon nog behöver uppmuntran just nu i sitt hästgrubbel....


Hon gör oftast något/några inlägg per dag, nästan alltid med foto (bra foton!) till, texterna är lagom långa (jag och många med mig har svårt för meter efter meter med text om alla smådetaljer), hon använder ett bra språk och blir personlig så att det känns som att man känner henne...    Stina, Du får min Veckans Bloggblomma idag!    kram

Av Alpackaprinsarnas blogg - 22 oktober 2010 07:30

Blev chockad när jag slog upp mina gråmelerade och såg ut. Trots varningar igår på väderrapporterna, var jag inte riktigt beredd på att det skulle vara VITT och snöa...


Jag vet ju att det är oundvikligt på våra breddgrader, men ändå...  gillar det inte! Efter gårdagens klara luft och strålande sol så känns det ännu mer motbjudande. Vill inte ha.... vinter!

  


Jag kommer också att tänka på hur glad Lille Hund alltid blev när den första snön hade kommit, han flög ut och plöjde med sin lilla nos genom det vita...

  

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards