Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Nu gnäller jag igen!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 12 oktober 2010 13:25

Har mellan 35-60 unika besökare per dag. Det är väl ett dussin av er som slänger in en kommentar ibland, några flitigare än andra. Men många, många lämnar inte så mycket som ett enstaka pip!


Det är lätt att kika in utan att säga hej, det är lätt för en bloggare att tappa sugen då!

 
 
Jane

Jane

12 oktober 2010 13:30

Hej Ylle! Hoppas allt är bra med dig och prinsarna :)

Är inne varje dag och kikar på din blogg ;)

http://www.kellibells.se/wimsan/index.htm

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 07:22

Här är allt prima! Tack ska Du ha!

 
hemifrån

hemifrån

12 oktober 2010 14:00

är en av dom som tassar runt här lite i smyg. Vinki vinki

http://www.pfyrix.blogspot.com

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 07:21

Vink tillbaka! Kommer in till Dig och smyger snart...

 
kicki

kicki

12 oktober 2010 15:38

oj vad många ....
håller med dig, det är så mkt roligare att skriva när man får feedback. annars är det ju som att gå å prata för sig själv.
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 07:21

Precis så är det. Nuförtiden pratar jag faktiskt en del för mig själv,*fniss* kommer på det t ex i affären när jag skäller på nåt där för mig själv och folk GLOR underligt.. *fniss*

 
Sophia

Sophia

12 oktober 2010 17:21

Var glad över att du har så många besökare, jag blir glad om jag så bara kommer upp till 10 st per dag, kommentarer får jag nästann aldrig.
Men jag skriver också min blogg för att jag själv vill ha något att blicka tillbaka på, inte för att underhålla folk

http://lagottonytt.bloggplatsen.se

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 07:19

Ja Sophia, nu känner jag mig skamsen och onödigt gnällig, att gå med håven sådär.... visst skriver man till stor del för sig själv, men det är så underbart att veta att det finns PERSONER där ute som läser, inte bara se en sifferstatistik. Tack ska Du ha!

 
Sandra

Sandra

12 oktober 2010 18:53

Lämnar ett avtryck. Är inne då och då och läser om alpackorna, även sambon då han tycker dom är faschinerande :)

http://www.finpixia.se

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 07:17

Vad roligt, ni är SÅ välkomna!

 
Mita

Mita

12 oktober 2010 20:23

Ja, visst är det så, en liten kommentar gör så gott och håller en vid liv!

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 07:17

Jo, så är det verkligen! Konstigt egentligen, men kommentarerna håller liksom bloggen vid liv, så att det inte känns som om man bloggar rakt in i väggen!

 
Magda

Magda

12 oktober 2010 20:44

Nä för guds skull, tappa inte sugen! Roligt att läsa om dina små A-Pojkar:-) Och titta på biderna!

http://www.descarada-de-fenix.blogspot.com

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 07:16

Tack för stödet! Alla snälla kommentarer jag fått efter mitt gnäll för att jag får energi att blogga vidare!

 
Pernilla

Pernilla

12 oktober 2010 22:57

Ja ibland blir det fler kommentarer och ibland lite mindre. Jag brukar tänka på hur jag själv läser och kommenterar andras bloggar när jag märker att det är lite kommentarer hos mig. Ibland läser jag bara snabbt igenom de bloggar jag regelbundet läser och har inte tid att kommentera. Andra dagar jag mer tid och då hinner jag också kommentera.
Nu vet ju inte jag varför du bloggar - men jag bloggar för att det finns släkt och vänner som bor långt borta som vill veta hur vi har det och då spelar det ju liksom ingen roll om andra kommenterar eller inte.
Men visst är det kul att få kommentarer - det tycker jag också :)
Jag älskar att läsa din blogg - älskar din (som jag ser det) livs-visdom som lyser igen om alla dina inlägg, dina fantastiska bilder och dina fina djur. Jag har inte alltid tid att lämna en kommentar och ibland är det kanske inte så lätt heller att veta vad man ska skriva som kommentar. Men jag läser och "finns" här :)
Ha en skön och trevlig kväll!

http://hastliv.blogspot.com

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 07:15

Pernilla, jag blir stum av Ditt beröm.. tack ska Du ha!

 
Ingen bild

Elin

12 oktober 2010 23:02

Känner mig manad att skriva Hej , elin från östergötland här. Läser din blogg dagligen och har den som starsida tilloch med =) hade gött.

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 07:12

Hej Elin, vad kul! Så glad jag blir, tack för att Du lämnade ett avtryck!

 
Stina

Stina

13 oktober 2010 06:04

*vinkar*
Hej ! Jag brukar vara ganska flitig med kommentarerna, men jag hejjar ändå !
Vill ju inte att du ska ta tappa sugen, DET går ju inte för sig !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 07:11

Du är ett superbra stöd Stina! En av mina absoluta bloggfavoriter, inte bara för att Du kommenterar, utan också för att Du håller Din egen blogg uppdaterad!!!

 
Ann-Louise

Ann-Louise

13 oktober 2010 07:43

Jag vet vad du menar. Jag har många som är inne, men yterst få som skriver något. Fast å andra sidan är inte jag bättre. Många dagar är det så stressigt så jag inte hinner varken blogga, läsa bloggar eller skriva i bloggar. Men jag håller med om att det är himla kul att få komentarer. Det ger en mer energi till bloggandet :-).

http://hastochhund.bloggagratis.se

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 09:01

Visst gör det. Och idag var Du ju rekorderlig i antalet kommentarer... tack söta Du!!!

 
hermine

hermine

13 oktober 2010 14:56

Hej Hej!!
Sammy fattas oss också!!
KRAM KRAM

http://www.hermine.se

Alpackaprinsarnas blogg

13 oktober 2010 14:59

Kram på Dig!!

 
Ann

Ann

13 oktober 2010 20:06

Håller med dig, det är mycket roligare att få respons med en kommentar även om jag mest bloggar för min egen skull!
Så... *hej hej på dig!*
Är kanske lite dålig på att kommentera ibland... *skamsen*

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Alpackaprinsarnas blogg

14 oktober 2010 06:03

Hej Ann!!!

 
rackemarie

rackemarie

16 oktober 2010 11:58

Håller med dig! Visst är det roligt att veta vilka som läser. Ser på min blogg också att det är fler som läser än som kommenterar.

http://rackemarie.bloggagratis.se

Alpackaprinsarnas blogg

16 oktober 2010 19:02

Ja så är det. Men jag ska väl känna mig nöjd ändå. Rätt många kommenterar, tack för det!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alpackaprinsarnas blogg - 6 januari 2012 09:10

Det började kännas väldigt inaktuellt att kalla sig "ponnyflickornas blogg", så nu har vi bytt adress till http://Alpackaprinsarnasblogg.bloggplatsen.se   Nytt år och nya tag, välkomna till nya bloggadressen! ...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 4 januari 2012 17:41

I stormen Elin ramlade en björk ner över vår elledning. Turligt nog blev vi inte utan ström, men ledningen hängde nära marken och elstolpen lutade betänkligt, staget hade dragits upp ur marken.       Jag felanmälde på em och nästa morgon sto...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 2 januari 2012 15:48


När helgångesten släppt är det lättare att andas, inte minst med de ljusare tiderna i sikte... Theo önskar My Gott Nytt!    ...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 1 januari 2012 12:29

Det blev inget gott slut igår. Några galningar i närheten smällde av ett hundratals bomber före och efter midnatt... Det var en klar och kall natt och därför hördes alla ljud otroligt väl. Jag vakade stundtals nere hos alpackaprinsarna, men som tur v...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 31 december 2011 16:18

Så mycket snurrar runt i huvudet på mig, nuförtiden när allt egentligen har lugnat ner sig så till den grad. Kanske är det just då man får tiden att tänka?  När det gamla året lider mot sitt slut kan man ju alltid hoppas på det nya, även om Mayafol...

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards