Alla inlägg den 25 september 2009

Av Alpackaprinsarnas blogg - 25 september 2009 10:54

Hos många av mina bloggvänner med Bloggplatsen som värd är det svårt att läsa texterna på de inlägg som inte är de allra senaste. Speciellt om bakgrunden ni valt är svart eller mörk i färgen!


Min bakgrund syns hela vägen. jag TROR att det har med inställningar att göra, vid "bakgrund" har jag klickat på rundad ram, heldragen. Man kan också klicka på olika grader av "transparent" och jag antar att det är DET ni har gjort, vilket gör att de äldre inläggen resp kommentarerna blir svårläst eller t o m oläsliga!  Testa!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 25 september 2009 06:56

Just nu är det bara ett par plusgrader här. Dags att ta fram varmare kläder. Inte kul.

Bilden är från tidigare år.  

Ännu är det inte frost....

Av Alpackaprinsarnas blogg - 25 september 2009 06:52

Igår kom H   ermine med lille Pepi som är affenpincher och en av de gladaste små hundar jag känner, för att liva upp Sammie.


Pepi ville leka precis HELA tiden, och hans glada skutt och påhitt drog med Sammie så att han blev piggare än på länge. Som vanligt hade de kisstävling mot stubbarna.


Tack för det!


Mita, och många andra, har undrat om Sammies åkomma kan vara Borrelia? Vid senaste klinikbesöket togs en hel massa blodprover och man testade både Borrelia och Erlichia. Men nix, inga antikroppar påträffades, så det är det INTE!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 25 september 2009 06:45

Hästen är en varelse vars vackra linjer och rörelseschema har fascinerat oss människor i alla tider. Här är ett hästhuvud som min vän Lena funnit nere i Spanien.


Fler finfina hästskulpturer hittar Du på Aramis blogg, hon skapar dem nämligen själv!


  

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards