Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Alla dessa spindelnät...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 16 september 2009 15:30

Hösten nalkas, och det är avskedets tid. Flera av mina blogglänkar hotar (?) med att lägga av. Synd.

Men ibland måste man prioritera. Att blogga kan vara ganska frustrerande, men också roligt.


Det är roligt att få kommentarer. Uppmuntrande, tröstande.


Jag måste erkänna att ibland är det jobbigt att följa sina bloggbekantingar. Texterna blir för långa, för ofta eller för sällan. Enligt MIN smak ska man skriva nån eller möjligen några gånger per dag, högst. Och inte för långt, det kan bli jobbigt att läsa. Gärna lägga in bilder till så gott som varje inlägg. Bilder säger mer än tusen ord, och är kul att se (i alla fall för mig som är en fotonörd...)


Jag är inte så intresserad av vad folk äter till frukost (nää, ta inte åt er, bloggvänner, det är förstås inte ER jag menar...) och inte heller av vad de har på sig för trasor just denna dag. Men jag delar gärna några tankar om stort och smått. Och förstås, alldeles jättemest är jag intresserad av djurberättelser i bloggarna. Men även annat.


Jag har noterat att mina inlägg om mina hästar väcker mest intresse, sen kommer hunden. När jag skriver om helt annat, samhällskritiska inlägg t ex, så får jag sällan kommentarer. Kanske drar min blogg bara till sig djurintresserade?


För Dig som vill följa krigarprinsessan Nyponros´nya liv därnere i södra delen av Sverige, rekommenderar jag Joannas blogg. Http://nemosstuteri.bloggplatsen.se    Eller via länken nere till höger.  Fridens!  

 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

17 september 2009 06:45

Håller med. Så tycker jag också. Din blogg är idealisk. Den är alltid uppdaterad med nytt, du skriver lagom mycket så man orkar läsa och har massor av fina bilder! Det är lätt att följa med i händelseförloppen.

Sen kan man skriva längre när man är inspirerad, provocerad eller engagerad - fast då är det ofta substans i skrivandet också.

DU FÅR ALDRIG, ALDRIG SLUTA BLOGGA! HÖR DU DET! :-D

http://hastochhund.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

17 september 2009 06:48

Förresten, visst är de ljuvliga dessa "vackert väder nät". Då blir jag glad och hoppfull då det kommer bli en solig dag.

http://hastochhund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ylle

17 september 2009 08:58

Spindelnäten är absolut gudomliga!!!

Nää, tack - *ler generat* -jag bloggar nog så länge jag lever?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alpackaprinsarnas blogg - 6 januari 2012 09:10

Det började kännas väldigt inaktuellt att kalla sig "ponnyflickornas blogg", så nu har vi bytt adress till http://Alpackaprinsarnasblogg.bloggplatsen.se   Nytt år och nya tag, välkomna till nya bloggadressen! ...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 4 januari 2012 17:41

I stormen Elin ramlade en björk ner över vår elledning. Turligt nog blev vi inte utan ström, men ledningen hängde nära marken och elstolpen lutade betänkligt, staget hade dragits upp ur marken.       Jag felanmälde på em och nästa morgon sto...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 2 januari 2012 15:48


När helgångesten släppt är det lättare att andas, inte minst med de ljusare tiderna i sikte... Theo önskar My Gott Nytt!    ...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 1 januari 2012 12:29

Det blev inget gott slut igår. Några galningar i närheten smällde av ett hundratals bomber före och efter midnatt... Det var en klar och kall natt och därför hördes alla ljud otroligt väl. Jag vakade stundtals nere hos alpackaprinsarna, men som tur v...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 31 december 2011 16:18

Så mycket snurrar runt i huvudet på mig, nuförtiden när allt egentligen har lugnat ner sig så till den grad. Kanske är det just då man får tiden att tänka?  När det gamla året lider mot sitt slut kan man ju alltid hoppas på det nya, även om Mayafol...

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards