Alla inlägg under februari 2009

Av Alpackaprinsarnas blogg - 7 februari 2009 16:28

Dock inte med den effektfulla dimbakgrunden

Av Alpackaprinsarnas blogg - 7 februari 2009 16:27

Visst gör sig dimman otroligt bra på bild, man får liksom en softad bakgrund..

Av Alpackaprinsarnas blogg - 7 februari 2009 16:24

idag var det en sån härlig Bostonstrypardimma, jag tog med kameran och tänkte att jag skulle få några fina dimbilder med hästarna...   tjaa, men de här welsh mountainponnierna är verkligen som riktiga små klistermärken... de går helst inte mer än 30 cm från matte, fast hon försöker schasa bort dem för att kunna ta bilder....

Av Alpackaprinsarnas blogg - 6 februari 2009 14:13

Nu har lilla Meya fått en egen namnskylt till sin box... se så snygg!  Har beställt den på www.dekaltext.com  De har massor av stilar och skylttyper och man får skylten supersnabbt! Kan rekommenderas!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 6 februari 2009 12:58

Snyft - inte ett enda mail lyser upp min tomma brevlåda! Och jag som försöker svara så fort det går...

Varför....

Av Alpackaprinsarnas blogg - 6 februari 2009 12:45

I natt hade jag en förskräcklig mardröm!

Vaknade kallsvettig och var tvungen att kika under sängen innan jag var säker på att jag var VAKEN...


De var ute efter mig! Vet inte riktigt vilka, men det var en kraftfull mansperson som hade beslutat att jag skulle elimineras... ( ser jag för mycket på våldsscener på teven?)


Jag låste alla dörrar (på 5:an igår var det Criminal Minds, om en vanvettig seriemördare, var det DET som gav denna dröm inspiration..?) och var säker på att ingen kunde komma in... men de hade NYCKEL! 


Där stod jag på övervåningen och tänkte ett slag på att gömma mig under sängen... men så kom jag på att då var jag ju helt FÖRSVARSLÖS! Så jag grabbade tag i basebollträ´t istället (det har jag alltid under sängen, även när jag är VAKEN, bara så att ni vet) och gömde mig bakom dörren. Den här mördaren skulle få däng, även om jag var förlorad...  de hade ju vapen....


Jag tror att jag fick in några bra slag, men - de pepprade mig i ansiktet med en luftpistol, hundratals små kulor borrade sig in.. aj aj aj... Så jag BAD om att de skulle sätta en RIKTIG kula i huvet på mig, för att komma ifrån plågan..    som sagt, vaknade genomsvettig...    men levande!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 6 februari 2009 12:37

Efter denna synnerligen nyttiga (och goda) lunch testade jag en av mina nybakade muffinsar..  SUPERB!!    i MUST SAY.......

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards