Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Alpackaprinsarnas blogg - 20 februari 2009 16:30

ÄNTLIGEN fick jag igång min mail, tack vare en alert supportgosse!  Jisses så avskuren från världen man känner sig utan vare sig internet eller mail!!


Så SNÄLLA alla ni som mailar mig ibland, kan ni inte vara bussiga och skicka ett litet mail till vanliga adressen, så jag får in er igen!!!


TACK på förhand och ha en trevlig helg!!!!!!!!!!!!!               Ylle

Av Alpackaprinsarnas blogg - 20 februari 2009 07:55

Jag fick ju med vänligt bistånd av Glocalnets supportgossar internetet att funka - men mailen - nej! Där säger de att de inte har support!


Går endast att komma åt mailen via webmailen. Försöker igen idag via nåt supportbolag som visst tar 19 spänn i minuten? Skitmail!!


Min lilla användbara fickkamera Fujin dog helt plötsligt utan orsak. Jag börjar tro att de här digitalkamerorna är inställda med en livslängd på cirka 3 år, för att man ska tvingas köpa nya och hålla "marknaden" igång?'


Köpte alltså en ny, för det är behändigt att kunna ha en kamera i fickan, Nikongullegrisen är litet tung att alltid ha med sig. Casion visade sig nästan FÖR lätt, det kan vara svårt att hantera en kamera som är i pyttepyttestorlek, i alla fall om man har så stora tjocka fingrar som jag har!


Sen visade det sig att Casion är urbota lååååååååångsam, när man tryckt så tar det några sekunder (!) innan bilden tas. Inget för djurfoton alltså, inte heller för ögonblicksbilder, som djurfoton oftast är. Men står objektet stilla så är det hyfsad kvalitet, bara hyfsad, trots 9 megapixlar. Kolla vårt vitrinskåp med mina älskade Lovisaglas!

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards