Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Alpackaprinsarnas blogg - 24 februari 2010 07:06

Där fick jag till massor av reaktioner och kommentarer till inlägget: "VEM bloggar för byrålådan?"  Kul!!!


Alla människor har väl sin egen anledning att blogga, men jag tror att min anledning finns litet grand i allas förklaringar:


* Visst tycker jag att det är KUL att blogga, annars skulle jag inte göra det!

* Grundorsaken är nog att jag gillar att skriva och att fotografera

* -och liksom Gitte kan man ibland se bloggen som ett slags fotoalbum...

* På så sätt kan man väl säga att jag gör det för min egen skull - men....

* Jag vill gärna dela med mig av foton och funderingar, det är väl    

   exhibitionisten i mig....

* Jag vill ju att det blir en dialog så därför vill jag ha reaktioner (kommentarer)

* Det är inte så att jag menar att man ALLTID måste lämna kommentarer, Stina,

  dem jag vill åt är ju de där som ALDRIG ger sig till känna!

* I min numera rätt isolerade värld ger det mig en mängd kontaktpunkter

* -men jag är litet aktsam med vad jag tar upp, lämnar det mest privata utanför,

   för jag tycker inte om att lämna ut det inför alla anonyma läsare (ärligt talat så tycker jag nog att en del bloggar är alldeles för privata!!!)- de kan ge mig en obehaglig känsla av att ha fönstertittat...


Som svar på Gittes fråga om anorektiska flickbloggar, så läser jag ogärna sådana och lämnar aldrig någon kommentar heller!  Se ovan!

  



Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards