Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Alpackaprinsarnas blogg - 4 februari 2010 14:22

 

Som det är nu har jag väldigt svårt att hitta mat! Spill gärna extra solrosfrön och annan fågelmat på marken vid fågelbordet, och lägg ut äpplen och annan frukt... 

Av Alpackaprinsarnas blogg - 4 februari 2010 07:14

Vad vore livet utan de där sköna intrycken, de som gör att det går som rysningar längs ryggraden, att håret reser sig på armarna. Jag kan reagera så på musik, på en harmonisk dressyrritt, på en solnedgång som färgar kvällshimlen röd och rosa... och mycket annat.


Om Du vill ha riktiga skönhetsupplevelser är det två teveprogram jag kan rekommendera just nu! Kanal 5, "So you think you can dance", tisdag- och onsdagskvällar. Förträffliga, vansinnigt duktiga dansare! Mina favoriter är Jakob och Russell men alla 10 som är kvar är som sagt helt otroliga.


Om du älskar vackert gröna och böljande engelska landskap och gärna tittar in i olika hus, framförallt då gamla engelska "cottages" med bjälkar i taken och vedspisar i nästan varje rum eller kanske stora herrgårdsliknande egendomar med paradisliknande trädgårdar, då får Du inte missa "En plats på landet" på kanal 8. Det programmet visas nu varje vardag kl 20 med repris 14.05 dagen därpå.


Att programledarna i dessa program är supertrevliga gör det inte sämre!


  

Av Alpackaprinsarnas blogg - 4 februari 2010 05:31

Hej allihop!

Nu är det sedan i går kväll mera bjällerklang och skidan den slinter utanför dörren... 5 cm säger SMHI och det har kommit MINST en decimeter.. redan...


Nu är jag så trött på att gnälla om snön så nu kommer jag att hålla tyst ett tag.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards