Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Alpackaprinsarnas blogg - 11 februari 2010 06:04

 Fick tips om denna fotosida och har fått fotografens tillstånd att länka den. De visar (i stillbilder) en underbar fjordhästs sista stund... så otroligt vackra och starka bilder, sorgliga men ändå har de något tröstande och fridfullt över sig...  döden behöver inte vara grov och ful..  När Du kommit in på sidan, klicka på "med stor saknad"


http://www.eligophoto.fotosidan.se/portfolios.htm

Av Alpackaprinsarnas blogg - 11 februari 2010 05:59

Vad ÄR det med vädret?

Just nu har vi minus 15 här!

Vedervärdigt!  Men inget kan man göra åt det, klä på sig ordentligt bara, och svära litet.....

Av Alpackaprinsarnas blogg - 11 februari 2010 05:28

Vhiskur känner - förstås - precis vad jag känner, och han har märkt av min ökade oro över hans hälsotillstånd. Så häromdagen sa han "hörru morsan, sluta nu, SÅ illa är det inte!" och tågade ner till skogskullen genom all snön. Meya dansade upprymd omkring honom; "Jaaaaa, nu ska vi göra nåt kul!"


Och nu har de gått ner till skogskullen varje dag, där står de och solar och gnager litet grand på träden (dags att slänga in späda aspstammar, om man KOMMER ÅT DEM)


Och jag drar en liten försiktig lättnadens suck för denna gång. Och det är INTE som jag konstruerar för att komma undan. Han ser verkligen piggare ut.

  

  

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards