Alla inlägg den 2 november 2009

Av Alpackaprinsarnas blogg - 2 november 2009 11:02

Jag ser på SMHI:s väderkarta att det regnar fruktansvärt i Västsverige. Tänker på lilla Nyponros som avskyr regn så mycket. Gråter en skvätt idag också, för jag saknar henne så mycket!


Det blir en skvätt mest varje dag. Om man fick betalt för tårar skulle jag vara rik.


  

Kanske saknar Nyponros sin gamla matte litet grand???  Inte?

Av Alpackaprinsarnas blogg - 2 november 2009 10:44

-sändes igår från Lyon, Frankrike.


Nuförtiden är det oftast riktigt roligt att titta, ett tag var det hemskt med alla de där feta gubbarna som slet och drog och dunsade i hästryggarna vid sprången. Men nu är de flesta ryttarna lättare och smidigare och rider mjukt och följsamt.


Mina favoriter är (förutom Rolf-Göran förstås) Marcus Ehning och hans Sandro Boy. Vilken häst! Hans utstrålning och hans vackra hals och huvud är helt fantastiska! Och Marcus rider också suveränt fint, hans häst ser alltid så nöjd ut. Ben Maher och hans Wonderboy III och förstås Arbert Zorn med storhoppande Oki Doki var andra favoriter, alla dessa tre var högt placerade. Rolf-Göran var inte med.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards