Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Alpackaprinsarnas blogg - 21 maj 2008 20:26

Cinnamon:  Åååå vad jag älskar gräs! Bit-tugg-rafs...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 21 maj 2008 20:19

Om Du vill skriva en kommentar till ett inlägg här, ska Du klicka på texten "kommentera" under inläggets rubrik till höger. Sen kan Du om Du vill skriva in Ditt namn och Din bloggadress eller hemsideadress, men det är frivilligt.


Det finns en bokstavskod till höger om den tomma rutan där det står "skriv in koden", och - det är bara att skriva in den. Skriv sedan vad  Du har på hjärtat i textrutan nedanför, och tryck sedan på rutan "skicka kommentar". Lätt som en plätt (som allt man lärt sig)

Av Alpackaprinsarnas blogg - 21 maj 2008 20:18

Cinnamon: Mattes hjärta mjuknade litet och hon lät mig beta en stund vid hand. TAck för det!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 21 maj 2008 16:41

-medan de andra två smaskar nere på fetbetet. Orättvist! Matte säger att jag måste försöka hålla midjan inom kontrollerade gränser inför treårstestet...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 21 maj 2008 15:47

Så här skrek jag där i transporten!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 21 maj 2008 15:41

Nyponros: Nu har jag tittat på åtskilliga gånger när Cinnamon har gått på transporten och åkt iväg. Igår gick jag ju själv på och av flera gånger och åkte 25 meter. Så idag tyckte matte att jag var mogen att åka nån km.


Det är inget läskigt att gå ombord tycker jag, men att åka....   Jag skrek så det ekade "iiiiiiiiiiIIIIIIIIIII!!!" efter mina kompisar. Och så bynglade jag litet med framhovarna och så där, för att matte skulle stanna. Litet läskigt var det, trots att hon åkte så sakta och försiktigt. Men efter en liten bit vände vi och åkte hem igen, och när jag gick ut lugnt och fint fick jag beröm...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 21 maj 2008 07:11

Igår var det hela 102 kikningar på vår blogg. Men då kunde väl en eller annan bekväma sig att göra en kommentar? Det är mycket roligare att berätta om vårt liv, om vi vet vad våra läsare tycker!  

                                         Ponnyprinsessorna och Vhiskur

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards