Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Alpackaprinsarnas blogg - 8 maj 2008 16:32

Nyponros: Idag fick vi gå in en timme på det tokgröna och äta. Alldeles för kort tid, om Du frågar mig. Den andra två gick så snällt med matte ut, men jag, jag ville stanna kvar, så jag följde inte med frivilligt. Jag tror att matte blev litet arg på mig, när jag busade och sprang. I alla fall flåsade hon väldeliga. Hon har inte en chans att komma ifatt mig. Men när grimskaftet kom singlandes genom luften så stack jag ut i alla fall.  Man står ju inte ut med vad som helst....

Av Alpackaprinsarnas blogg - 8 maj 2008 16:31

Cinnamon: Jag måste ju NOGA kolla in den där killen, vad han har för avsikter och så.... men hittills har han inte levt upp till ordet Slagskämpe. Nå, man slår inte tjejer!!!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 8 maj 2008 16:29

Nyponros: Denna dag förflöt även den i lugnets tecken. Islandsgubben verkar helslut, förmodligen tog han ut sig i slagsmålet i går. Nå, inte gör det mig nåt att han håller sig lugn!


Nu bor det alltså TVÅ fuxar i hagen. Ser ni hur fint jag ställer upp mig där i bakgrunden?

Av Alpackaprinsarnas blogg - 8 maj 2008 07:26

Cinnamon: -så är ju min hals inte så pjåkig....

Av Alpackaprinsarnas blogg - 8 maj 2008 07:26

Man måste ju kolla om hästgubben fortfarande är intresserad av oss vackra flickor?

Av Alpackaprinsarnas blogg - 8 maj 2008 07:22

Cinnamon: Ja, där kom det ju in en stilig herre med rätt mycket kropp, om man säger....  Han verkade ju tämligen ofarlig, men jag var ändå noga med att hålla lilla Nyponros litet på kanten.. man vet ju aldrig...

Han berättade att han slagits med en stor häst som heter Fighter, och ja, ska jag vara ärlig, så verkade han faktiskt ganska matt. Vi följde efter honom hela kvällen. Man måste ju hålla ögonen på en nykomling!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 8 maj 2008 07:19

Nyponros: Här händer det grejer! Igår åkte matte iväg med släpet i ett huj, och hem kom hon med den där islandsgubben. Hon släppte ut honom till oss i hagen. Vi var ju rätt nyfikna förstås, han luktade annorlunda och såg annorlunda ut. Han verkade ju rätt snäll, höll mest huvet i backen och betade.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards