Alla inlägg under april 2009

Av Alpackaprinsarnas blogg - 7 april 2009 06:19

Sammie: Nu är det vår, nu ska "gubben" ut!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 7 april 2009 06:16

Fick en underbar bok om welshponnyn. Historik, bilder, rubbet! Vivi, Du är oslagbar! (och jag hörde att Marie hade ett finger med där också... tack!)

Av Alpackaprinsarnas blogg - 6 april 2009 06:31

Igår var det dags för den månatliga pudelpromenaden vid 4H-gården. Sju glada pudlar av olika storlekar och färger skuttade runt och hade roligt. Mattarna och hussarna hade också trevligt.  Vi klarade oss från regn, trots dystra prognoser.

Av Alpackaprinsarnas blogg - 3 april 2009 15:21

Lille Hund besökte rikets huvudstad idag, tillsammans med pudelflickorna. Här är bildbeviset!  (om Du inte ser vad det är i bakgrunden, så är det Kaknästornet...)

Av Alpackaprinsarnas blogg - 3 april 2009 06:23

Det surrade som bara den i krokusrabatten. Årets första flitiga bin hade börjat sitt arbete med att samla nektar!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 2 april 2009 07:18

Här är en bild på Meya från februari som jag gillar så mycket, att fotografera i dimma är bland det bästa!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 1 april 2009 17:54

Försökte lura mannen idag. Ringde med andan i halsen till hans jobb och skrek: "Hjääälp, den stora björken har ramlat ner rakt på min subaru!!" Vet ni vad han sa: "så synd då" i lugn ton. Han VISSTE minsann att det var lur!


Gjorde ett annat lyckat och rätt elakt lur, men jag höll bara färgen i någon minut, för att inte stackars Vivi skulle få förhöjt blodtryck. Vad jag sa? En hemlis!  Men LYCKAT var det!  *ler nöjt*

Av Alpackaprinsarnas blogg - 1 april 2009 12:27

Det är ett evigt kardande med pälskammen, vinterpälsen tycks aldrig ta slut! Sån tur att hästarna gillar att bli borstade!


Nyponros´man växer som ogräs!

Meya friserade jag med den lockiga, ostyriga fölmanen till en sida. Man ser nu när pälsen försvinner stegvis att det bruna försvinner och skimmeln tar över....

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards