Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Lessen ex-matte

Av Alpackaprinsarnas blogg - 31 augusti 2010 19:10

Inga mail och inga bilder från mina sålda vackra ponnyflickor. Det svider i mattehjärtat...  Jag vet att Nyponros är på inridning, det skulle vara roligt att få höra hur det går och se några bilder...


Meya bor i vidunderligt vackra Norge, jag fick bilder i början, men sen.... inga svar på mail kommer. Ingen tid eller ingen lust?


Det var ju inga cyklar jag sålde, utan högt älskade ponnyflickor.  Förstår ni inte det?  De kommer ju ALLTID att ha en stor plats i mitt hjärta!!!

  



 
 
Gitte

Gitte

31 augusti 2010 21:53

Kanske skickar de till en gammalt epostadress? kram

http://www.nissebus.bloggagratis.se

Alpackaprinsarnas blogg

1 september 2010 09:50

Kollar den också!!! Mest skräpreklam... men ingenting undgår min örnblick!

 
Stina

Stina

1 september 2010 07:26

Så jobbigt ... tror du inte det är "tidsbrist" ?
Tiden liksóm bara rinner iväg och man glömmer bort ?

http://billiejean.bloggplatsen.se

Alpackaprinsarnas blogg

1 september 2010 09:51

tjaaa, alla skyller ju allt på TIDSBRIST nu för tiden.... man hinner ju det man vill....

 
Mägi

Mägi

1 september 2010 10:52

Skicka ett handskrivet litet brev där det kort och konsist står "hejsan, hoppas allt är bra med er. Skulle uppskatta hemkst, hemskt mycket om jag kunde få lite bilder och några rader om hur mina f.d ponny-flickor har det.Går jättebra att skicka på mail, men mina mail till Er har nog ej kommit fram för jag har inte fått ngr svar tillbaka. Saknar dem." Håller med dig att TIDSBRIST är så himla tråkigt och vanligt..men ofta sant. Mail får ju vissa i mängder, de kanske tänker att de ska svara sen och sen kom ngt annat emellan? Ett handskrivet brev får man ju ALDRIG nuförtiden och kanske, kanske får det henne/dem att stanna upp och liksom "oj, jaha, hon bryr sig verkligen om vad som händer med dom". Många säljer och byter ju hästar som de byter kläder och tyvärr inte ser sitt djur som en familjemedlem...hur de nu lyckas med det?! Och måste tillägga: Dina små prinsar är så himla söta!;-)

http://www.descarada-de-fenix.blogspot.com

Alpackaprinsarnas blogg

1 september 2010 11:57

Bra råd, tack!!!!!!!!

 
Ingen bild

sofia

1 september 2010 14:32

Jag tror inte dom menar något illa. Det är nog som Stina säger tiden rinner ifrån och dagarna går.

Det kommer säkert något mail:)

Alpackaprinsarnas blogg

2 september 2010 13:44

Man kan ju alltid hoppas!

 
Ingen bild

Johanna

1 september 2010 16:32

Jag har köpt Meyas lillasyster Manda... Så har träffat både Cinnamon o Nyponros, men det var ett tag sedan. De såg ut att ha det jättebra hos Joanna. Mvh Johanna.

Alpackaprinsarnas blogg

2 september 2010 13:44

Jag är övertygad om att de har det bra! Längtar bara så förfärligt mycket efter litet nyheter och kanske en bild eller två.... Lycka till med Manda!!!

 
rackemarie

rackemarie

1 september 2010 18:11

Håller med om att ett brev låter som en bra idé. Kan du inte föreslå att de börjar blogga. Eller bli "vänner" på facebook. Jag och mina flickor är facebookvän med Rackes fd ägare t ex.

http://rackemarie.bloggagratis.se

Alpackaprinsarnas blogg

2 september 2010 13:42

Nyponros´ägarinna Joanna bloggade, men har stängt bloggen. Tyvärr. Det är ju inte alla som har intresse av att skriva och fotografera, och får man inte många kommentarer eller läsare så tar det förstås emot...

 
Ingen bild

Lena

1 september 2010 19:59

EN tacke bara:
Är inte det viktigast att dom har det bra?
För dig kanske det är långtid med en månad eller två, att inte höra av dom.
Men det kanske inte är så för dom andra?, för dom kanske 1-2 månader inte känns så lång..

Alpackaprinsarnas blogg

2 september 2010 13:41

Nä, tidsuppfattningarna är ju olika, och väntar man på något så känns tiden oändligt lååång.. så är det förstås

 
Aramis - En dressyrblogg

Aramis - En dressyrblogg

2 september 2010 14:57

Kan också slå ett slag för traditionell snigelpost! Den är inte så lätt att bara "bortse" från. Ett brev bara måste man ju svara på!

http://aramise.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alpackaprinsarnas blogg - 6 januari 2012 09:10

Det började kännas väldigt inaktuellt att kalla sig "ponnyflickornas blogg", så nu har vi bytt adress till http://Alpackaprinsarnasblogg.bloggplatsen.se   Nytt år och nya tag, välkomna till nya bloggadressen! ...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 4 januari 2012 17:41

I stormen Elin ramlade en björk ner över vår elledning. Turligt nog blev vi inte utan ström, men ledningen hängde nära marken och elstolpen lutade betänkligt, staget hade dragits upp ur marken.       Jag felanmälde på em och nästa morgon sto...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 2 januari 2012 15:48


När helgångesten släppt är det lättare att andas, inte minst med de ljusare tiderna i sikte... Theo önskar My Gott Nytt!    ...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 1 januari 2012 12:29

Det blev inget gott slut igår. Några galningar i närheten smällde av ett hundratals bomber före och efter midnatt... Det var en klar och kall natt och därför hördes alla ljud otroligt väl. Jag vakade stundtals nere hos alpackaprinsarna, men som tur v...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 31 december 2011 16:18

Så mycket snurrar runt i huvudet på mig, nuförtiden när allt egentligen har lugnat ner sig så till den grad. Kanske är det just då man får tiden att tänka?  När det gamla året lider mot sitt slut kan man ju alltid hoppas på det nya, även om Mayafol...

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards