Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Alpackaprinsarnas blogg - 15 augusti 2010 09:05

Jag har aldrig varit med om maken till välartad häst, Nisse stod som ett tänt ljus när vi provade sele och vagn. Litet tråkigt var det förstås..   gäsp...

  

Den enda protest Nisse lade in var att han lipade lätt åt oss...


  

Men sedan drog han så snällt sin nya vagn. Sveipur följer efter med husse i tåten.  Jag fick provköra en bit, och att komma upp i min, förlåt, fd min vagn, var som att komma HEM. Mycket känslor där. Jag hoppas verkligen att Gitte får många härliga turer med Nisse och hans nya körutrustning.

Av Alpackaprinsarnas blogg - 15 augusti 2010 09:00

Även husse kan hålla i tömmarna....

  


och katten också om inte husets katter ville prova på att köra...

  

Diana försöker ta över tömmarna från husse...

  

Av Alpackaprinsarnas blogg - 15 augusti 2010 08:56

Eftersom Lille Hunds tillstånd var stabilt så for jag efter morgoninsulindosen på besök till min gamle vän Sveipur, hans kompisar Nisse o Sol och inte minst det trevliga paret Gitte och Greg på Mälaröarna.


Med mig hade jag en finfin röd rockard och därtill hörande bröstsele...


Så här fint blev det!

  

Vän av ordning kanske noterar att bröstan här hänger något lågt, efter detta provvarv justerade vi upp den.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards