Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Det var visst inte så bra....

Av Alpackaprinsarnas blogg - 15 juli 2009 20:46

Jag o la lá-ade för tidigt... infektionen besitter min kropp. Känner mig som en vissen blomma. Orkar knappt gå 30 meter så rinner svetten. Händerna skakar och allt känns matt.


Borrelia, bläääääääää

 
 
Gitte

Gitte

15 juli 2009 23:09

Håll ut! Det blir snart bättre. kram kram

http://www.nissebus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ylle

16 juli 2009 06:32

Ja, tack Gitte! Fördelen med att må riktigt risigt är att man vet att det knappast kan bli sämre... bara bättre!

 
Mita

Mita

16 juli 2009 06:53

Godmorgon
Nu har jag gjort det..............
Tittat på två avsnitta SYTYCD......
Vilka dansare wow...tack för att du tipsade..
Men deb skrikiga "bruden" i juyn........moahhh.......vilken decibel

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

16 juli 2009 06:55

Fy inte kul att må så
Skickar en kryapådigkram

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ylle

16 juli 2009 08:46

Tack för kramen! Tar tacksamt emot den, Mita!
Kul att Du hittade till SYTYCD, visst är de fantastiska! Och Mary, ja, hon är som hon är... man vänjer sig - och tycker till slut att hon är rätt charmig!

 
Viveca

Viveca

20 juli 2009 07:35

Kikar in! Fina hästar! Stackars dig som fått Borrelia. Själv hoppas jag att jag är immun;)
Krya på dig!

http://perasperaadastra.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alpackaprinsarnas blogg - 6 januari 2012 09:10

Det började kännas väldigt inaktuellt att kalla sig "ponnyflickornas blogg", så nu har vi bytt adress till http://Alpackaprinsarnasblogg.bloggplatsen.se   Nytt år och nya tag, välkomna till nya bloggadressen! ...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 4 januari 2012 17:41

I stormen Elin ramlade en björk ner över vår elledning. Turligt nog blev vi inte utan ström, men ledningen hängde nära marken och elstolpen lutade betänkligt, staget hade dragits upp ur marken.       Jag felanmälde på em och nästa morgon sto...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 2 januari 2012 15:48


När helgångesten släppt är det lättare att andas, inte minst med de ljusare tiderna i sikte... Theo önskar My Gott Nytt!    ...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 1 januari 2012 12:29

Det blev inget gott slut igår. Några galningar i närheten smällde av ett hundratals bomber före och efter midnatt... Det var en klar och kall natt och därför hördes alla ljud otroligt väl. Jag vakade stundtals nere hos alpackaprinsarna, men som tur v...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 31 december 2011 16:18

Så mycket snurrar runt i huvudet på mig, nuförtiden när allt egentligen har lugnat ner sig så till den grad. Kanske är det just då man får tiden att tänka?  När det gamla året lider mot sitt slut kan man ju alltid hoppas på det nya, även om Mayafol...

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards