Alla inlägg den 23 april 2008

Av Alpackaprinsarnas blogg - 23 april 2008 16:25

Cinnamon: Idag har jag minsann åkt i transporten i en hel kilometer! (sagt med mycket stolt röst) Utan att bråka. Jag fick massor av beröm.


Nyponros: Och jag stod minsann lugn i min box under tiden. Cinnamon kan väl få ut och åka om hon tycker att det är kul  (litet surt låter det allt)


Av Alpackaprinsarnas blogg - 23 april 2008 11:52

kommer man med på den där bloggkartan?

http://bloggkartan.se/registrera/16775/norrtaelje/

jag har försökt flera gånger nu, men.......

Av Alpackaprinsarnas blogg - 23 april 2008 07:30

Nyponros: Alldeles nyss hade matte och jag "en argumentation" som det så fint kallas, när man inte vill säga ordet "bråk"....

Hon kommer vareviga morgon med sin hovkrats när vi äter frukost, och säger att hon måste rensa hovarna. Så vi lyfter och lyfter och låter henne. Men i dag hade jag ingen lust. När höger sida var avklarad så gick jag helt enkelt därifrån! Tre gånger! Jag måste ju VISA människan att jag menar allvar när jag protesterar. Tror ni att hon gav sig? Nådå. Hon gick bara efter och viftade med hovkratsen och tjatade sitt "upp med hoven nu!"


Så då bet jag henne i armen. Inte så farligt hårt, bara så att hon skulle förstå att jag menade allvar. Jag hade ingen lust! Då sa hon med arg röst "Din STYGGA flicka" och smackade till mig på rumpan med handflatan. Oooops.... Så då var det säkrast att lyda i alla fall. Man är ju inte korkad! Sen blev vi vänner igen. Bäst att hålla sig väl med människan.

Av Alpackaprinsarnas blogg - 23 april 2008 06:41

Nyponros: Jag kan minsann driva Cinnamon framför mig hur lätt som helst. titta bara. Jag biter och hon går. Det kallas utmattningsteknik har jag för mig...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards