Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Alpackaprinsarnas blogg - 13 maj 2011 19:45

  En minst sagt fullullad My njuter av gröngräset.


  

Det är så sköööönt att rulla sig...  De här bilderna är så gulliga att de går rakt in i hjärtat på mig och gör mig litet tårögd...   min älskade packaprins!!!!!!!!!

 

-men också att bara ligga och njuta!

 


Vackre Tamya mitt i spenaten  

Av Alpackaprinsarnas blogg - 13 maj 2011 15:19

Efter det litet misslyckade mötet med den alltför energiska sexmånaders valpen Mynta, tyckte vi att det vore bra om Theo fick möta en lugn och snäll äldre hund. Dvärgschnauzern Curry ställde upp.

  Hon är så genomsnäll och var helt ointresserad av Theo, vilket var en bra kontrast.

  Trots enträgna upprop ville hon tyvärr inte alls leka. Det kan vara så med äldre damer, f´låt - tikar...


  Medan Theo intresserat travade runt henne, låtsades hon vara mer intresserad av nåt annat. Kanske mattens godis? Men ett mycket nyttigt hundmöte var det!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 13 maj 2011 06:10

Nu väger jag hela 2 kg!

Mina dumma människor har hittat på att göra ett stängsel runt min lekplats ute.

  De säger att "det är för ditt eget bästa..."  och menar att det inte är nyttigt för mig att krypa under altanerna och hitta kattbajs eller smyga bort till fågelbordet och äta gamla solrosfröskal. Men jag tror att det mest är för att de inte orkar vrida halsarna ur led för att försöka hålla reda på mig!


  Favorit är fortfarande åsnan, som jag dödar omsorgsfullt gång efter gång...


  Men tuggpinnar är också kul!


  När jag kutat runt som en galning i en halvtimme så vilar jag mig i stjärnkorgen. En borste genom pälsen vore inte helt fel!


  Eller sitter på en sten och väntar........

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards