Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Bloggen stängd p g a ryggskott

Av Alpackaprinsarnas blogg - 24 mars 2010 08:45

Plötsligt gick det inte att räta ryggen längre. Går som en märla, dubbelböjd. Ringde den duktige naprapaten som jag varit till förut några gånger genom åren när detta hänt. Den gullungen gav mig en tid redan idag på fm.


Varför blir det så här? Gissar på för litet gående, den senaste veckans ishalka samt Lille hunds stationära tillvaro som hindrat promenader. Inte bra.


Ser på inlägg från exakt ett år sedan (finns till höger här) att det var trist snö även förra året! Dock inte så mycket, vi hade enbart EN enda snöplogning då! (Hur många vi haft i år vågar jag inte ens tänka på, vilken räkning som kommer att dimpa ner i brevlådan....)

 
 
Gitte

Gitte

24 mars 2010 09:57

Stackare - krya på dig. Hoppas naprapaten gör underverk.

http://www.nissebus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulrika

24 mars 2010 11:20

Å fy vad tråkigt med ryggont hoppas naprapaten fixar det.
Förra årets snöröjnings räkning var inte alls rolig,hoppas den blir bättre i år då han bara har plogat 3ggr.

Behöver du sällskaps häst så kan du ju alltid Svarten i minnet:)

 
Birgitta

Birgitta

24 mars 2010 12:22

Aj då inte bra..hoppas du blir uträtad hos naprapaten..
Själv ska jag till statoil och köpa ipren så jag orkar hämta spån till mina hästar..
Har f*n ont i hela kroppen i dag vette 17 varför..
Men men det går över när det blir som värst sa alltid min mamma..fast i blad undrar jag om hon hade rätt..
Ha det gott
Kram B

http://www.lundin.dinstudio.se

 
Natalja

Natalja

24 mars 2010 21:40

Hoppas det snart rätar/rättar till sig i din rygg! Vi vill inte ha några sjukskrivna bloggar här inte ; )

http://latin.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

25 mars 2010 07:45

Krya på sig vännen!

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
EXZENTRICS MARIE

EXZENTRICS MARIE

25 mars 2010 11:00

UBB ser ut så här: U

:-)

http://welcome.to/stuteri.exzentric

 
Kerstin

Kerstin

25 mars 2010 23:09

Ligger lite efter i bloggläsadet så du har väl redan rätat ut dig om inte så krya på dig!!

http://stallrosen.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alpackaprinsarnas blogg - 6 januari 2012 09:10

Det började kännas väldigt inaktuellt att kalla sig "ponnyflickornas blogg", så nu har vi bytt adress till http://Alpackaprinsarnasblogg.bloggplatsen.se   Nytt år och nya tag, välkomna till nya bloggadressen! ...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 4 januari 2012 17:41

I stormen Elin ramlade en björk ner över vår elledning. Turligt nog blev vi inte utan ström, men ledningen hängde nära marken och elstolpen lutade betänkligt, staget hade dragits upp ur marken.       Jag felanmälde på em och nästa morgon sto...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 2 januari 2012 15:48


När helgångesten släppt är det lättare att andas, inte minst med de ljusare tiderna i sikte... Theo önskar My Gott Nytt!    ...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 1 januari 2012 12:29

Det blev inget gott slut igår. Några galningar i närheten smällde av ett hundratals bomber före och efter midnatt... Det var en klar och kall natt och därför hördes alla ljud otroligt väl. Jag vakade stundtals nere hos alpackaprinsarna, men som tur v...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 31 december 2011 16:18

Så mycket snurrar runt i huvudet på mig, nuförtiden när allt egentligen har lugnat ner sig så till den grad. Kanske är det just då man får tiden att tänka?  När det gamla året lider mot sitt slut kan man ju alltid hoppas på det nya, även om Mayafol...

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards