Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Alpackaprinsarnas blogg - 11 mars 2010 07:57

Fick en utmaning av Stina...   jag ska lista 6 konstiga/underliga saker om mig själv och sen bestämma nya regler och skicka vidare. Jag ska snällt svara, men kommer inte att skicka den vidare, för jag uppfattar en viss avoghet bland mina bloggvänner över att få såna här utmaningar...


Sex konstiga saker om mig:

 

1. Jag är numera något av en eremit, och får jag välja så är jag hellre ensam än mitt i ett mingelparty....

 

2. Jag har en underlig förkärlek för bitsboxar. Ja, Du läste rätt. De här fina stora lådorna hos t ex Jula med allsköns bits och borrar och saker har en oanad dragningskraft, jag använder ju inte själv bits så ofta, men skulle kunna ha hur många boxar som helst, bara för att titta på...

 

3. Jag dricker hellre vatten än vin (vårt brunnsvatten är otroligt gott)...

 

4. Jag avskyr att städa men älskar att ha rent och nystädat kring mig (kanske inte så underligt, där håller nog de flesta med?)...

 

5. Jag har inte längre någon lust att resa runt i världen, trots att 99% av dem som vinner pengar svarar att de ska lägga pengarna på att resa..  jag trivs så bra i min skogsbacke! (se punkt 1, kanske hänger det ihop?)

 

6. Jag gillar inte skvallertidningar, dokusåpor och fåniga teveprogram som de som följer "svenska Hollywoodfruar" t ex. Jag dissar dem utan att ha sett dem!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 11 mars 2010 07:51

Igår blev lille hund färdigklippt. Det syns inte på bilderna, men han blir vansinnigt lycklig när han är färdig och får komma ner på golvet igen....

  


  

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards