Alla inlägg under september 2008

Av Alpackaprinsarnas blogg - 30 september 2008 15:47

Som är en welsh kat C, hon är bara två år och har knappt hoppat nåt förut. Matte hade ställt in kameran fel, så bilden blev inget vidare---

Av Alpackaprinsarnas blogg - 30 september 2008 15:46

-och fyra tappra kvinnor lät sina hästar ha roligt och leka på banan...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 29 september 2008 05:47

Och fotograferade bl a detta porträtt som jag gillar skarpt!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 25 september 2008 07:54

Nyponros: Och här njuter både matte och jag (i alla fall matte) av glansen från alla fina rosetter!  Marie Nilsson, Exzentrics stuteri, tog bilden. Marie är också, som ni nog inte kunnat undgå att fatta, min uppfödare.


Matte hälsar och tackar för bilderna, för den fina visningen och RPAF för den trevligt arrangerade utställningen!!!  Vi fick mersmak!!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 25 september 2008 07:52

Här fångade Agneta Gabrielsson mig precis när jag busade upp mig på visningen...  taget med Marie Nilssons utmärkta kamera....

Av Alpackaprinsarnas blogg - 22 september 2008 16:44

Matte: Jag kunde inte låta bli att ta en bild när jag passerade hagen med båda mina älskade fuxar bredvid varandra...  Idag fick de komma ner på stora nedre betet igen, och det var en skön belöning för lilla Nyponros som varit så duktig igår.


Men matte lovar att hon njuter lika mycket av att se sina hästar må gott på betet som att få se sin lilla Rosenprinsessa höljd i rosetter...   var sak har sin tjusning....

Av Alpackaprinsarnas blogg - 22 september 2008 09:31


Nyponros:  Om Du vill se Maries fina bilder från Vätöutställningen, klicka på länken

http://picasaweb.google.se/EXZENTRIC    Där kan du också se de foton Agneta tog på mitt BUS...  *rodnar*

Av Alpackaprinsarnas blogg - 22 september 2008 09:20

Här är mina fina rosetter och silverplaketten. Jag fick också en tredje rosett, unghästchampion i rasen! Speciellt nöjd var jag över att jag slagit 2-årshingsten Molstabergs Cartier!!!

Matte var SÅ trött efter dagen, men hon satt minsann och glodde på rosetterna länge och väl.

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards