Alla inlägg under juni 2008

Av Alpackaprinsarnas blogg - 9 juni 2008 15:38

Cinnamon: Den där kopparglänsande Isak hoppar ju som en gud. Jag stod i boxen bredvid honom och fick hans autograf idag.... och en puss också!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 9 juni 2008 15:37

Även morgankorsningen Is (med samma new forestmamma som Isak, Sofi) visade framhovarna. Att hoppa hus, det var väl ingen match, tyckte Is.

Av Alpackaprinsarnas blogg - 9 juni 2008 15:34

Isak hoppade över ett hus! Först funderade han på vad det här var för påhitt, sen hoppade han hur lätt som helst!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 9 juni 2008 15:33

shettisen Piasava hoppade enormt högt för en som är så liten...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 9 juni 2008 15:24

Cinnamon: Matte tycker egentligen att vi har hoppat klart för våren nu, men hon tog med mig till dagens träning hos Marika för hon tyckte att jag skulle få leka över litet lätta hinder som sista gång innan pausen.


Jag tyckte det var kul och hoppade lätt och med positiv uppsyn över några små kryss och 60-70 cm oxern.


Matte hade satt in mellanväggen i transporten för att jag skulle få vänja mig vid att åka på bara halva ytan. Det var litet läskigt tyckte jag, så jag strulade litet grann vid lastningen. När jag skulle gå av ville jag vända mig om som jag gjort när jag åkte i hela utrymmet. Men matte sa att jag måste vänja mig vid att backa ut. Så det gjorde jag. På hemresan gick allt så mycket lättare.

Av Alpackaprinsarnas blogg - 9 juni 2008 07:25

Husse förbarmade sig ju och började bygga till stallet så att vi skulle få tillräckligt med plats. Men det tar sin tid, igår när takplåtarna skulle läggas på så blev det full storm. Tills vidare trängs vi alla tre i det gamla lösdriftsstallet. Speciellt nu när det är hett gillar vi vårt stall!

Av Alpackaprinsarnas blogg - 8 juni 2008 08:43

Här pussar hon matte Marika, som inte verkar ha något emot det...

Av Alpackaprinsarnas blogg - 8 juni 2008 08:42

Spirit verkar vara en mycket säker och självmedveten liten dam. Hon har en otrolig charm och använder den också!

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards