Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Alpackaprinsarnas blogg - 19 augusti 2011 14:21

  Bästa Vivis bästa Bubblan har fått valpar, och nu har Theo bekantat sig med söta Dimma och charmige  Zack. Phalenen Tim är ju en gammal bekanting...


Här är store, snälle Brasse med Zack och Theo

  Visst är de söta!!!!!!!!!  Jag kan inte FÖRSTÅ att ingen köpare ännu snappat upp underbare valpen Kamphavets Zack, som är av rasen jaktlabrador och helt otroligt gullig,  prima härstamning, en helt underbar mamma, Pilens Bubblan!


Theo tycker att Kamphavets Dimma är mycket söt, men det är en dam med ruter i (fick han erfara)

 

Av Alpackaprinsarnas blogg - 19 augusti 2011 05:54

Datorn havererade okamratligt nog för en vecka sedan. Gick inte att komma in. Vilken abstinens jag får! Rent otroligt! Många kontakter och nödvändiga dagliga göromål blir helt omöjliga att göra...    visset!


Jag blir retlig och rätt otrevlig t o m. Varenda grej man vill ta reda på hänvisas ju till webben, kolla xxx.com  osv. VAD skulle man göra utan dator?


Vågar inte tänka tanken.  Men en god fé har nu fixat den, och jag håller tummarna för att den ska vara snäll framöver och inte krångla mer...

 

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards