Alla inlägg den 5 april 2010

Av Alpackaprinsarnas blogg - 5 april 2010 09:49

Nääää

Det här handlar inte alls om det Du tror!

Inget snuskigt alls!


Det handlar om ett sätt att trösta kroppen på, när man 

1) är lessen

2) firar nåt

3) saknar något i sitt liv

eller 4) helt enkelt bara känner ett sug


En del menar att det beror på att man fick snutta för litet som baby, eller fick för litet kärlek och trygghet i ett tidigt stadium...


Vad vet jag?

Jag är snaskoman

-så enkelt är det!


Har jag godis hemma, så kan jag låta bli det i en dag, kanske två dagar, men sen - bara MÅSTE jag äta det, och då slukar jag oftast allt i ett svep


Bättre så, säger tandläkarna, än att småäta. Är det?


Socker är ett farligt gift. Minst lika farligt som alkohol och andra droger, säger en del. Jag kan gömma godis för min man, ett riktigt missbrukarbeteende... Men för det mesta är jag stark när jag handlar, låter bli att köpa godis. För jag VILL ju inte snaska...


Men ibland, för ofta, kan jag bara inte stå emot...

  

Chokladdragerade nötter, mmmmmmmmmm........

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards